poniedziałek, 21 listopada 2011

Versace

Pojawiło się już milion komentarzy i recenzji na temat już nie wstrząsający mianowicie Donatella Versace zaprojektowała kolekcje dla niszowej na świecie w Polsce jednej z lepszych marek sieciowych H&M . Moje zdanie na temat tej kolekcji jest podzielone ponieważ z jednej strony uważam że jest to kolejny świetny projekt Versace idealnie nawiązujący do lat 60-tych , natomiast z drugiej strony jestem niemal pewna że w Polsce się to nie przyjmie i ubranie te kupią u nas celebrytki , które zrobią to dla lansu oraz garstka osób które po prostu na to stać żeby leżało im w szafie coś od Versace . To niestety smutna i prawdziwa prawda o i tyle :]

Ps. - Trzeba przyznać że co jak co ale pokaz tej kolekcji był zrobiony na najwyższych nowojorskich standardach.


Kilka zdjęć : 
są świetna inspiracją na jesień-zimę :)


Hmmm dziś było już tak zimno że musiałam odnowić stosunki z moją czapką :P



                   xoxo          

3 komentarze:

  1. Nie miałam okazji widzieć jeszcze tych ubrań na żywo, ale wyglądają dosyć ciekawie...chyba odwiedze pobliski h&m ;)

    zapraszam do wzięcia udziału w moim candy, więcej szczegółów u mnie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stuprocentowo się z Tobą zgadzam - niektórym zależało po prostu na metce, choć i tak niewielu było stać na żakiet czy sukienkę z tej kolekcji.

    PS. Uwielbiam Twoją czapkę :)

    dodaję Cię do obserwowanych,
    pozdrawiam serdecznie,
    chocarome

    OdpowiedzUsuń